Elektronisk fakturahåndtering

Elektronisk fakturahåndtering hjælper virksomhederne med at få styr på, og kontrol over fakturaer i virksomheden. Saml alle indkøb, fakturaer og andre dokumenter med ediva – elektronisk fakturahåndtering.

ediva er et elektronisk fakturahåndteringssystem, dansk udviklet software og 100% webbaseret. ediva er nem at integrerer med virksomhedens økonomisystem, da systemet håndterer alle standarder for filudveksling.

Med ediva får man alle muligheder inden for elektronisk fakturahåndtering. Med dette system kan man mere, end blot at scanne sine fakturer ind. Med dette elektroniske fakturahåndtering software kan man tilkøbe flere forskellige moduller. F. eks. Aftale/kontraktstyring, hvor det er muligt at automatiserer fakturaer fra samme kreditorer. Autovideresend hjælper medarbejderne at holde styr på hvilke fakturerer der skal sendes til den enkelte medarbejdere. OCR fritekst søgning – gør det nemt at finde frem til den rigtige faktura ved blot at søge ud fra ganske få kriterier.

Effektiviserer virksomhedens økonomi ved at bruge elektronisk fakturahåndtering og reducerer omkostningerne.